Partij van Oranje

Idee veiligheid: controle op raadsleden

Deel
    Mattheuss
    Lid van de Partij van Oranje

Aantal berichten : 520
    Leeftijd : 32
    Registration date : 20-09-11

Idee veiligheid: controle op raadsleden

Bericht  Mattheuss op 18/5/2013, 01:56

In verband met het beveiligen van de staatskas en goederen van Holland had ik een volgend idee. Ik vroeg mij af of jullie nog ideeŽn hebben om dit beter uit te werken zodat het in het programma zou kunnen.

Idee
    Raadsleden hebben geen toestemming om Holland te verlaten. Daar dit toch niet mogelijk is gezien zij verantwoordelijkheden hebben tegenover Holland en zijn bevolking is het geen probleem om vast te leggen dat elk raadslid op de vijandenlijst van het leger te Heusden staat.

Elk raadslid word in de gaten gehouden door het AID. Op elk moment kan de Graaf weten waar al zijn raadsleden zijn.
    Reizen binnen Holland is niet verboden maar dient wel gemeld te worden.
    De vrijheden van de raadsleden worden beperkt, maar dit komt ten goede aan de veiligheid van Hollandse gelden en goederen en dat idee staat voorop.

Partijvoorzitter

Aantal berichten : 3080
    Leeftijd : 29
    Registration date : 16-04-08

Re: Idee veiligheid: controle op raadsleden

Bericht  niekhzm op 18/5/2013, 09:28

Dan moet je wel het leger zo plaatsen dat mensen uit Heusden wel naar Utrecht kunnen reizen. Plus ik zou dat alleen doen voor de baljuw en mvh

Aantal berichten : 457
    Leeftijd : 23
    Registration date : 22-09-12

Bericht  mestdaghje op 18/5/2013, 11:35

Het is geen slecht idee, maar Baljuw en MvH lijkt mij inderdaad voldoende.

Raadslid
    Raadslid

Aantal berichten : 73
    Leeftijd : 48
    Registration date : 25-02-13

Bericht  Kosygin op 18/5/2013, 16:51

Ook ik ben niet een voorstander van het idee om Raadsleden uit voorzorg onder aandacht van de AID te plaatsen. Ik heb politiek gezien toch al geen controle over wat de AID doet, ik weet niet wie ze zijn en hoe ze werken. Maar ik merk wel dat ze de Raad niet informeren op het moment dat er een SB-er mee doet aan de verkiezingen. Dat zou toch wel handig zijn om dit soort informatie van een "veiligheidsdienst" te horen.

Daarbij denk ik dat je te gemakkelijk het land uit kan, een lift op een buitenlands schip is zo genomen. Ik weet niet hoe je dit kan tegenhouden met een surveillance van de AID.

Gesponsorde inhoud

Bericht  Gesponsorde inhoud

Soortgelijke onderwerpen

-

Het is nu 20/10/2017, 23:34