Partij van Oranje

Lid worden van Eendracht

Deel
    Christiaan
    Lid van de Partij van Oranje

Aantal berichten : 206
    Leeftijd : 26
    Registration date : 25-02-13

Lid worden van Eendracht

Bericht  Christiaan op 30/9/2013, 11:30

Ik heb enkele dagen geleden een aanvraag gehad van Robin "Koalabeertje" Meertens of het mogelijk was om zich bij Eendracht te voegen. Hij zou niet bij O.N.S. of PvO willen aansluiten, maar hoewel hij weet dat Eendracht een samenwerking is van beide, zou hij graag bij Eendracht zelf aansluiten. Zelf zie ik hier geen problemen in, nu is mijn vraag, hoe ziet de rest hier tegenaan?

Bij deze ook de brief.

Geachte Hooggeboren Graaf Christiaan, Graaf van Breda, Heer van Oosterhout, Heer van Brandwijk,

Het is alweer enige tijd geleden dat we elkaar gesproken hebben. Ik hoop dat alles goed met u en Holland gaat. Graaf Colonel van Eckhardt had me in uw richting opgestuurd, vandaar dat ik u schrijf.

Allereerst gefeliciteerd met de behaalde overwinning van EEN, hopen dat het weer een goed termijn wordt voor Holland. Al enige tijd probeer ik weer terug te gaan naar Holland en ik denk eraan om toch weer de politiek in te gaan. Het is alweer een paar jaar geleden dat ik voor het laatst echt wat deed in politiek opzicht op de Hollandse bodem. Ondertussen heb ik wel nog andere dingen gedaan, maar dat is ook alweer even voorbij. Ik heb veel geleerd in de afgelopen jaren en ben gegroeid in allerlei opzichten, waardoor ik denk een betekenis te kunnen spelen voor de Hollandse politiek. Zowel bij PvO als bij ONS ben ik lid geweest en heb ik in de Raad gezeten. De partijen hebben naar mijn inziens altijd een stabiele indruk gemaakt, alhoewel er altijd wel ups en downs zijn. Ik denk dat u wel snapt waar ik heen wil met dit verhaal. Graag zou ik me aansluiten bij de formatie van EEN, mocht dat een mogelijkheid zijn. Ik weet dat het twee partijen zijn, maar toch zou ik graag bij de overkoepelende organisatie mijn mening delen en proberen te werken voor Holland.

Ik hoop dat deze brief veilig aankomt vanuit mijn huidige verblijfplaats in het buitenland. Binnen een maand ben ik ook weer terug op Nederlandse bodem om verder te werken aan een heropbouw van mezelf. Ik kijk uit naar een duif met uw respons.

Hoogachtend,

Robin Meertens
    Graaf van Friesland
    Heer van Purmerend
    niekhzm
    Partijvoorzitter
    Partijvoorzitter

Aantal berichten : 3080
    Leeftijd : 29
    Registration date : 16-04-08

Re: Lid worden van Eendracht

Bericht  niekhzm op 30/9/2013, 16:05

geen enkel probleem. Heeft ie dezelfde status als AArlus heeft. Onafhankelijk lid, wel verbonden aan programma van EEN en in overleg in EEN

Aantal berichten : 457
    Leeftijd : 23
    Registration date : 22-09-12

Re: Lid worden van Eendracht

Bericht  mestdaghje op 30/9/2013, 20:09

Akkoord

Raadslid
    Raadslid

Aantal berichten : 106
    Leeftijd : 32