Partij van Oranje

IdeeŽntopic

Deel

koalabeertje
    Lid van de Partij van Oranje
    Lid van de Partij van Oranje

Aantal berichten : 140
    Leeftijd : 24
    Registration date : 27-10-09

IdeeŽntopic

Bericht  koalabeertje op 22/10/2013, 19:54

Gezien we sinds vandaag ingeschreven staan leek het me logisch om alvast te gaan werken aan wat ideeŽn. De meeste dingen zullen toch wel weer standaard op het programma komen te staan zoals altijd, maar wat verse ideeŽn kan nooit kwaad. Aan nieuwe ideeŽn heb je ook wat meer dan de altijd hetzelfde uitziende standaard programma.

Om zelf dan maar iets te opperen:

- Een herschrijving van het wekelijkse raadsverslag
    Momenteel gebeurt het best vaak dat er bij een onderwerp alleen maar staat "geen nieuws".
    Hier heeft natuurlijk niemand want aan en ook wordt er voor de rest vrij weinig bruikbare info gegeven, behalve over de mijnen.
    Graag zou ik zien dat er een nieuwe versie wordt gemaakt, waarin de mensen ook echt wat nieuws te lezen krijgen.
    Je kan hierbij denken aan een rubriek voor wat er buiten het Graafschap om gebeurt aan oorlogen of belangrijke veranderingen, natuurlijk gebeurt dit al een beetje maar vaak is dit maar een enkele keer en geen blijvend iets.
    Daarnaast kan je denken aan een stuk waarin raadsleden wat meer vertellen waar ze mee bezig zijn i.p.v. alleen de topic die in de Raad rondgaan.

Ik zal nog wel wat meer gaan bedenken, maar nog niks concreets verder in me gedachte.

Skiennietee
    Raadslid
    Raadslid

Aantal berichten : 134
    Leeftijd : 40
    Registration date : 13-08-08

Re: IdeeŽntopic

Bericht  Skiennietee op 22/10/2013, 21:17

Veel wat bij de andere koppen kunnen staan, staat al bij algemeen.
    Heb in de laatste verslag wat normaal bij algemeen wordt gezet verspreid over de ander rubrieken.

Soortgelijke onderwerpen

-

Het is nu 20/10/2017, 23:26