Partij van Oranje

De Darla Cumulatie Gate

Deel
    darla.rk
    Lid van de Partij van Oranje

Aantal berichten : 21
    Leeftijd : 55
    Registration date : 23-10-12

De Darla Cumulatie Gate

Bericht  darla.rk op 22/10/2013, 22:39

Ik ben uitgenodigd door Christiaan om te overleggen over mijn cumulatie van functies en het gekrakeel dat daaromheen is losgebarsten.
    Daarom heb ik hier dit topic geopend in de hoop dat ik dan op de juiste plek ben, anders hoor ik het wel.
    Zoals jullie weten wil de coalitiepartner niet dat ik en burgemeester ben en raadslid. Bij hun lopen de emoties inmiddels nogal hoog op en voordat we het weten rollen we straks vechtend de raadszaal uit. Als we doorzetten hebben we er alle kans van dat ze dat tegen ons gebruiken volgende verkiezingen. Deze munitie moeten we ze niet aanreiken. Roddels over vriendjespolitiek en belangen verstrengeling moeten we geen grond geven. Kort gezegd; ik ben bereid me terug te trekken wanneer dat van mij gevraagd wordt.
    Christiaan

Aantal berichten : 206
    Leeftijd : 26
    Registration date : 25-02-13

Re: De Darla Cumulatie Gate

Bericht  Christiaan op 22/10/2013, 22:59

Er is dus een vergaderzaal voor de mensen van Eendracht die in de Raad zitten, maar schijnbaar zat jij daar nog niet in dan Razz

Ik denk dan ook dat er niets anders opzit dan dat je jezelf terug trekt, want een meerderheid voor die cumulatie krijgen we toch niet...
    Skiennietee
    Raadslid
    Raadslid

Aantal berichten : 134
    Leeftijd : 40
    Registration date : 13-08-08

Bericht  Skiennietee op 22/10/2013, 23:02

Ben natuurlijk blij dat je deze uitnodiging heb aangenomen.
    er is al een topic hiet over geplaats in een afgeschermde omgeving weet niet of jij daar
    toestemming voor heb.

Gesponsorde inhoud

Bericht  Gesponsorde inhoud

Het is nu 16/12/2017, 08:19