Partij van Oranje

programma

Deel
    niekhzm
    Partijvoorzitter
    Partijvoorzitter

Aantal berichten : 3080
    Leeftijd : 29
    Registration date : 16-04-08

Re: programma

Bericht  niekhzm op 18/11/2013, 13:36

Ik ben daar wel voorstander van ja, of je moet verhinderd zijn door internet problemen of iets irls. ( praten uit één mond)

Nu anton heeft net distan 10 dagen in de gevang gestopt en wat wetten overtreden. ( zoals o.a. niet objectief handelen door zelfstandig bewijs te vergaren en dat in je uitspraak gebruiken, waar de OA niet van wist)

Dus PP is denk ik wel boos

Partijvoorzitter
    Partijvoorzitter

Bericht  niekhzm op 18/11/2013, 16:12

Ik heb alle vertrouwen in de partij(mensen), alleen misschien iets te hard me verwoord. Al zijn mijn argumenten nog steeds geldig. Ik heb geen vertrouwen in een lvo graaf vanwege de genoemde punten en ik sterk het vermoeden heb dat Elchan ene grote vinger in de pap heeft. En we hebben alle de reacties gezien van Elchan, dat ze geen spijt heeft van haar daden.

Tevens voor de geruchten ga komen. Ik spreek Distan zelden tot nooit. Hij is alleen wel vrij direct en ik kan me bedenken hoe hij zal handelen.

koalabeertje
    Lid van de Partij van Oranje

Aantal berichten : 140
    Leeftijd : 24
    Registration date : 27-10-09

Bericht  koalabeertje op 18/11/2013, 17:28

Om mijn punt hierover maar even duidelijk te maken.

Op persoonlijk vlak kan ik het met iedereen uit de top 5 van alle partijen wel vinden en als ik ze in de herbergen tegenkom dan maak ik nergens een probleem van. Het blijven stuk voor stuk hardwerkende mensen, de een alleen op een andere manier als de ander.

Het kan zijn dat Distan niet eens kan stemmen omdat hij in de gevangenis zit, maar dat is die nog aan het uitzoeken volgens mij.

Een PP Graaf zou ik sowieso niet steunen, als iemand anders het aan mij vraagt zie ik er nog niet veel problemen mee.

Wat Niek aandraagt is legitiem, maar veel dingen vind ik nog niet van een dergelijke maat dat ik daardoor iemand niet als Graaf zal steunen.

Dit termijn wil ik graag een ondersteunende rol bieden binnen de Raad door velen te helpen en in te springen waar nodig, daardoor ambieer ik geen vaste dagelijkse functie (eerste 9 dagen van raadstermijn lukt dat sowieso niet), maar heb ik hele andere dingen waar ik aan wil werken. Gelieve mij dus ook buiten het economische verbond te houden (MO - MvH - Baljuw), ik heb hier geen persoonlijke ambities meer in. Juridisch ben ik ook niet sterk, alhoewel ik me daar nog in zou kunnen lezen.

De rest van de functies maakt mij in principe niet veel uit, het liefst ben ik AR of Woordvoerder, juist omdat ik de Raad als algemeen wil helpen komend termijn.
    mestdaghje

Aantal berichten : 457
    Leeftijd : 23
    Registration date : 22-09-12

Bericht  mestdaghje op 18/11/2013, 17:46

We moeten een Graaf steunen die in onze ogen goed zal zijn voor Holland. Niet uit eigen belang.

Uiteraard is dat in de eerste plaats onze eigen lijsttrekker, maar wat doen we als dit niet mogelijk is (bv. door een 'slechte' verkiezingsuitslag)? Daar kunnen we maar beter op voorbereid zijn als we goede onderhandelingen willen voeren. Daarom stel ik voor dat iedereen hier aangeeft naar wie de voorkeur uitgaat, maar liefst wel onderbouwd met argumenten. Anton kan hierdoor dan beter de opinie van EEN vertegenwoordigen.

Mijn mening is dat ik liever geen Graaf zie uit PP omdat ik te weinig vertrouwen heb in hen. Ze zeggen hun leven gebeterd te hebben, maar voor mij moeten ze dit nog steeds bewijzen. Dan schiet enkel LvO nog over. Ik zie bij hen Say liever geen Graaf worden omdat hij naar mijn mening te vaak een extreem standpunt inneemt. Hij lijkt me daardoor ongeschikt om 3 lijsten te verenigen. Bij LvO is voor mij Morrigan de beste kandidaat voor Graaf omdat zij wel wat gematigder is en omdat ik denk dat zij meer bereid is tot samenwerken. Ook heeft zij dit termijn al bewezen voldoende actief te zijn (behalve nu een dipje) en is ze ook goed in communicatie (dat is mijn ervaring van bij de Hoofdstadswacht).

Partijvoorzitter
    Partijvoorzitter

Bericht  niekhzm op 18/11/2013, 18:00

Maar zoals iedereen aangeeft
    1ste keus: petrus
    2de ikzelf

en dan eventueel dan dus morrigan ( hoor ik van enkele, maar ik denk dat ze niet objectief genoeg is en ze geen afstand neemt van mensen die Elchan steunen in de idee over rebel etc. Daarnaast is ze de rechterhand van Say en zal hij dus alsnog alles doen)

Maar als pp nu petrus steunt of mij dan lijkt me eigen keuze voor gaan.

Raadslid
    Raadslid

Aantal berichten : 134
    Leeftijd : 40
    Registration date : 13-08-08

Bericht  Skiennietee op 18/11/2013, 19:22

1e pertus
    2e Niek (misschien als regent)
    3e morrigan (Wil haar toch een kans geven. Alleen als het niet anders kan)

Ik denk dat als Niek als eerste als naar voren komt als graaf, Lvo tegen zal stemmen. Bij Petrus zullen ze waarchijnlijk wel voor stemmen.
    Uitgaande dat Pertus erg actief kan zijn. met Niek op de achtergrand als ondersteuning.

Geen pp als graaf.

Als wij de graaf leveren, gaat de Lvo ook vragen of we ook de regent willen leveren.

Lvo zal voor Baljaw en Mo gaan claimen net zoals deze periode. (dat hebben ze al door laten doorschemeren) Deze combinatie werkt goed.
    morrigan zal wel weer voor schout gaan.

Distan zit niet alleen in de gevangenis, maar heeft ook een ban van 2 maanden voor het forum.
    Hij zal waarschijnijk hierdoor uit de raad moeten stappen.

Wij kunnen dan voor mvh en rechter gaan.

Van de pp leden heb ik geen verdere kennis wat ze kunnen/willen. AO lijkt me wel wat voor ze.

persoonlijk voorkeur Blijft
    Woordvoeder. (ik ben/kan er vrij druk mee)
    AR
    evt.vk

koalabeertje

Bericht  koalabeertje op 18/11/2013, 23:38

Persoonlijk maakt de Graaf mij niet uit, zolang het maar geen Distan is.

Tevens Skiennietee, iets beter lezen, Distan zit alleen in het gevang want DEVIAN heeft een ban van 2 maanden:

"Devian heeft een ban van 2 maanden wegens herhaaldelijk kritiek op de censors en het blijven posten van hetzelfde bericht."

Zoals jullie over Elchan praten komen we nooit verder, ik heb namelijk zo'n vermoeden dat LvO het grootste gaat worden deze keer.

Ze hebben veel bekende mensen op de lijst die bij veel mensen zeer geliefd zijn, ook zijn er weinig negatieve dingen over ze naar buiten gekomen.

Ik hoop natuurlijk dat we de grootste worden, maar 6 zetels zullen we naar alle waarschijnlijkheid niet krijgen.

Mocht het toch gebeuren steun ik Petrus volledig als Graaf.

Er zullen concessies aan alle kanten gedaan moeten worden, wat ik vaak betreur, maar daar zal ik verder niet op in gaan.

(Houd er rekening mee, vanaf vrijdag kan het zijn dat ik niet elke dag online ben tot de vrijdag erna, er zijn wat prive-omstandigheden die dit hebben veroorzaakt, dus geen dagelijkse functie, dat ambieer ik ook niet!)

koalabeertje

Bericht  koalabeertje op 20/11/2013, 10:38

Om maar even met de deur in huis vallen.

Zijn er NU al gesprekken geweest met zowel Distan of Say en zo ja, mogen wij weten wat er achter de schermen al besproken is?
    niekhzm
    Partijvoorzitter
    Partijvoorzitter

Bericht  niekhzm op 20/11/2013, 11:48

Nee. Althans niet door mij.

Enige wat ik weet is dat pp boos is op LvO.

Geen afspraken etc.

Misschien petrus wel? Daar kan ik niet voor spreken

Raadslid
    Raadslid

Aantal berichten : 106
    Leeftijd : 32
    Registration date : 06-03-13

Bericht  petrus_antonius op 20/11/2013, 16:16

Ik wil de onderhandelingen volledig voeren in een discussie in de Raad. Achterkamertjes politiek past daar niet bij. Alleen wanneer de boel echt vast dreigt te lopen, of tijd in het gedrang is, zal ik naar deze middelen grijpen.
    niekhzm
    Partijvoorzitter
    Partijvoorzitter

Bericht  niekhzm op 20/11/2013, 16:51

dat is duidelijk

Gesponsorde inhoud

Bericht  Gesponsorde inhoud