Partij van Oranje

voorkeursposities

Deel
    niekhzm
    Partijvoorzitter
    Partijvoorzitter

Aantal berichten : 3080
    Leeftijd : 29
    Registration date : 16-04-08

voorkeursposities

Bericht  niekhzm op 16/11/2013, 10:07

Ieder gewoon zeggen

Mijne:
    Graaf
    rechter
    MvH

tevens ik zie geen enkele motivatie om LVO graaf te steunen. Neem dat mee in de onderhandelingen. Dat ik dat niet van plan ben. Ik acht Say ongeschikt voor de taak, net als Elchan of morrigan.

Raadslid
    Raadslid

Aantal berichten : 134
    Leeftijd : 40
    Registration date : 13-08-08

Re: voorkeursposities

Bericht  Skiennietee op 16/11/2013, 11:54

Mijn keuze

Woordvoerder
    AR

Mocht de graaf uit de LVO moeten komen dan vind ik alleen morrigan enigsins geschikt
    mestdaghje
    Lid van de Partij van Oranje

Aantal berichten : 457
    Leeftijd : 23
    Registration date : 22-09-12

Bericht  mestdaghje op 16/11/2013, 12:42

Ik sta deze keer maar op de zesde plaats en er zijn 3 lijsten. Als ik verkozen geraak, ga ik voor een minder zware functie. MvOCR doe ik ook graag.
    1. Sergeant
    2. MvOCR
    3. AR (+ VK?)

Als ik in de Raad zou komen na ontslag van iemand anders (je weet maar nooit tegenwoordig), dan ben ik bereid om eventueel ook 1 van de volgende functies uit te oefenen:
    - Woordvoerder
    - Kapitein

koalabeertje

Aantal berichten : 140
    Leeftijd : 24
    Registration date : 27-10-09

Bericht  koalabeertje op 16/11/2013, 19:40

Ik heb voorlopig niks tegen de meeste mensen voor het Graaf zijn, als het aan mij ligt kijk ik dit pas aan na de verkiezingen.

Als favoriete positie werk ik dit termijn graag eerst zonder druk.

1. AR
    2. Woordvoerder.
    3. MVOCR/Sergeant/Iets zonder dagelijkse ig dingen

Ik zou namelijk me willen concentreren op het maken van bepaalde rapporten en onderzoeken van binnen de Raad over hoe dingen werken en beter zullen kunnen. En ik denk dat er genoeg mensen zijn die de rest lopende kunnen houden zonder dat mijn persoon daar meteen bij wordt betrokken. Het ouderwetse gelijkheid tussen partijen qua hoe belangrijk het is maakt mij echt niet uit, persoon naar de functie, niet partij naar functie.
    petrus_antonius
    Raadslid
    Raadslid

Aantal berichten : 106
    Leeftijd : 32
    Registration date : 06-03-13

Bericht  petrus_antonius op 17/11/2013, 19:49

Niek, ik hoor graag van je waarom Say en Morrigan niet geschikt zouden zijn. Op dit moment zie ik namelijk geen bezwaren, mits het volk de LvO verkiest als grootste partij.
    niekhzm
    Partijvoorzitter
    Partijvoorzitter

Aantal berichten : 3080
    Leeftijd : 29
    Registration date : 16-04-08

Bericht  niekhzm op 18/11/2013, 09:15

Heel eenvoudig, liegen. Woorden verdraaien, het openlijk steunen van een machtsgreep etc.

Ik zal het zo zeggen, ik zal hem niet erkennen en zal geen enkel lijstje goedkeuren waarin een LvO graaf staat. Dit voor jouw volledigheid. Principieel kan ik niet onder say of iemand van LvO dienen. Zeker niet als ze geen afstand nemen tot de machtsgreep van Elchan. Waarbij ze gewoon zeggen dat het niet verkeerd was. Sorry maar dat was hoogverraad. Iets wat je nooit mag goedkeuren.

Say is elke verkiezingstijd bezig om EEN zwart te maken. Leugens te verspreiden. Zelfs nu wilt hij en morrigan de langzame behandeling van Morrigan van urdd zijn dossier in mijn schoenen schuiven. Nee sorry, maar daar kan ik niet mee leven. Ik zeg het dus al voor de uitslag ik zal niet hem erkennen.

Dit is voor mij ook een breekpunt. Indien EEN hem zal steunen, zal ik na gaan denken of ik dan wel in de raad wil blijven ( ik heb nog nooit ontslag genomen uit de raad en als ik daartoe via een weg wordt gedwongen ga ik ook nadenken of ik ook wel verder wil met deze manier van werken) . Het PvO deel van EEN geeft al aan dat ze geen LvO graaf willen. Al zegt Skiem het iets subtieler.

Ik heb bij weinig raden problemen gehad principieel tegen een graaf, maar ik heb dat nu wel. Ik hoop dat je er rekening mee houdt.

edit: Ik laat maar buiten beschouwing de straf die een LvO rechter eist. Want die is absurd. Er is geen bewijs van wat er gestolen is. En dan eist hij absurde bedragen plus 10 dagen gevangenis. Ook dat is buiten proporties

Raadslid
    Raadslid

Aantal berichten : 106
    Registration date : 06-03-13

Bericht  petrus_antonius op 18/11/2013, 11:17

Zie mijn reactie binnen 'programma'.

Graag verneem ik hier de voorkeuren van de overige leden. Zij die niet reageren zal ik behandelen als multi-inzetbaar.
    Mattheuss

Aantal berichten : 520
    Registration date : 20-09-11

Bericht  Mattheuss op 18/11/2013, 22:11

Ik ben er niet zo zeker van.

Ik ben bereid om zowat elke taak op mij te nemen, liefst wel een taak waarmee ik wat kan doen. Enkel Baljuw en Schout doe ik liever niet, voor de rest misschien liefst woordvoerder, mijn oudste functie gaat mij volgens mij nog het best af. Zeker als we een Graaf van Eendracht hebben wil ik de communicatie verzorgen.

Gesponsorde inhoud

Bericht  Gesponsorde inhoud

Het is nu 20/10/2017, 23:31