Partij van Oranje

Verklaring niekhzm

Deel
    niekhzm
    Partijvoorzitter
    Partijvoorzitter

Aantal berichten : 3080
    Leeftijd : 29
    Registration date : 16-04-08

Verklaring niekhzm

Bericht  niekhzm op 11/11/2009, 10:20

conclusie uit deze begroting:

van deze overschotten steen en ijzer wordt er ongeveer 30 ijzer vekocht a 20,65 dat brengt zo 619,50 fl op

opgeteld is dat dus een resultaat van 2018, 72 fl

zonder belasting de overschotten steen maken we een verlies van 5253 fl per week.
    Zonder de overschotten steen en ijzer is het verlies 2226,43

In de raad, het forum, is er door colonel, de graaf en mij veel gezegd. maar de waarheid is iets anders wat de eerste twee nomen. In het bovenstaande ziet u onze begroting, deze komt vrijwel overeen met die van nu.

volgende feiten zijn er:
    - Er zijn twee mensen verandwoordelijk voor de economie, dat is de baljuw (colonel) en Ikzelf als mvh
    -Elchan kreeg elke 2 weken belasting, ik moets vaak 3 weken wachten, dat een verschil opleverde.
    - Elchan kocht voor 500 fl meer aan dan mij
    - De raad is afhankelijk van de belasting zonder de belasting maken we 5200 verlies, dit mede omdat een deel van de inkomsten in goederen is ( steen en ijzer) welke we niet kunnen verkopen.
    - Dit gat is niet te dekken, zonder belastingen en handel, handel duurt vaak lang zodat we zoiezo in de min komen qua gelden elke week en dat we dus moeten wachten tot de handelskaravaan voorbijkomt.
    - De oud-mvh (elchan ) is zelf benaderd en heeft gezegd dat er al veel goederen waren en dat zijn ook in de min ging. ( dit kan ik bewijzen door haar modelen, wegens raaadsgeheim niet te geven, helaas)
    - De bms helemaal geen probleem met me hadden, maar met colonel zijn beleidt om niet de prov makrt te gebruiken, enige factor was dat de raad en ik soms iets te weinig communiceerde.

zoals ik hierboven beschrijf kan ik er dus niks aan doen. Helaas dat is jammer. Ik geslachtofferd omdat colonel niet zijn verandwoordelijkheid nam en toen ik hem daar op wees hij zei dat ik alles op hem afschrijf. Ik bedoel daarmee dat alles op mij kwam en hij zegt niets te maken te hebben ermee. Er is een verkeerd beeld ontstaan, oa bij de grafa die dacht dat ik voor de uigaven was en colonel voor de inkomsten. Bij de grondwet van holland ben ik zelfs alleen verandwoordelijk voor de opkopen dus.

U mag dit posten op forum van mij, mits u erachter staat.
    Ik heb uitleg gegeven en hoop u uw vertrouwen
    rombout
    Lid van de Partij van Oranje

Aantal berichten : 68
    Leeftijd : 31
    Registration date : 08-07-09

Re: Verklaring niekhzm

Bericht  rombout op 11/11/2009, 10:31

met de huidige indeling van de raad heb ik mijn ten volste moeten in zetten om nog en paar zeer goede posities over te kunnen houden maar we moeten met zijn alle zeer tevreden zijn

verder tot Niek reageer niet op elke simpele burger met een beschuldiging. tel tot 100 en vraag ff advies soms is iemand laten kakelen veel beter
    wolf09

Aantal berichten : 8
    Leeftijd : 35
    Registration date : 23-11-09

coruptie

Bericht  wolf09 op 1/12/2009, 18:40

van waar vloeit de corruptie uit?

gewoon een vraagje ook de 85% van de belastingplichtigen?

mischien kom ik wat onwetend over maar, als ik dingen niet begrijp vraag ik het liever.
    niet dat ik het begrijp maar betalen er dan 15% van de mensen dan niet?
    niekhzm
    Partijvoorzitter
    Partijvoorzitter

Aantal berichten : 3080
    Leeftijd : 29
    Registration date : 16-04-08

Bericht  niekhzm op 1/12/2009, 18:43

corruptie is een standaard iets wat wordt gesteld door de admins.

dat is gemiddeld 50 fl per stad welke in graafschap zijn
    holland heeft 6 steden dus corruptie is 300 fl per dag

85% is omdat een dele in kloostyer zit en een andere deel echt gewoon niet betaald

karel.

Aantal berichten : 54
    Leeftijd : 24
    Registration date : 30-05-08

Bericht  karel. op 2/12/2009, 20:08

en de uitgaven waar zijn die?
    niekhzm
    Partijvoorzitter
    Partijvoorzitter