Partij van Oranje

Zetel- of Stemwijsheidjes ea pvo-wijsheidjes(aanleiding,de belasting topic)

Deel
    myanne
    Lid van de Partij van Oranje

Aantal berichten : 26
    Leeftijd : 116
    Registration date : 02-10-08

Zetel- of Stemwijsheidjes ea pvo-wijsheidjes(aanleiding,de belasting topic)

Bericht  myanne op 4/1/2010, 19:55

(Dit schreef ik als reaktie op de topic over de belasting en zwijgzaamheid van de raad, ea). zoekleidraad: ga naar forum, 1e regel >> graafschappelijk >> [IG] Aan iedereen die zijn belastingen betaalt >> pagina 4, post myanne

Jonkvrouw Linda heeft hlmaal gelijk!

De bevolking is inderdaad daar ALLEEN al behoorlijk door afgenomen ook indirect. De Raad is NIET de betweter er lopen er meer wijzeren mensen buiten de Raad die het vaak veel beter weten. Slim hoeft niet verstandig te wezen! In de Raad komen, dat wordt vaak hl slim gespeeld door gewone mensen zoals wij allemaal die dan adel werden bij toeval of bewust die dan bijvoorbeeld de overgebleven gewone mensen een RAT(lees, wijn en gezelligheid en geborgenheid in een familie te horen) voor de ogen te houden en blijven houden door bewust te zwijgen in de Raad.

WAAROM kan de raad de informatie zoals bijvoorbeeld de heer Stgerolf gaf niet VERPLICHT worden dat naar buiten te brengen op zijn minst?

ANTWOORD is de - werkelijk - stem van het volk eigenlijk , die is voor het grootste gedeelte verdwenen zoals bijvoorbeeld Linda ook zegt, door alle NIET uitgelegde maatregelen van de RAAD, bij herhaaling en dat altijd BEWUST vaak!

Bovendien de partijen, die wl staan voor de overgebleven - de WERKELIJKE STEM van het VOLK - eigenlijk DE MEERDERHEID - dus, heeft nog steeds vaak t WEINIG zetels met 1-5 zetels in de Raad, als je weet dat de voorstellen in de Raad wel 6 soms 7 vrstemmers nodig heeft van de 12 leden van de Raad, om door te gaan.

Waarom hebben de eigelijk werkelijke stem van het volk zo weinig zetels steeds? Om de reden die linda beschrijft. Omdat die mensen die tegen geheimhouding zijn en met lde ogen zien dat het verkrd gaan die verdwijnen znder te praten of soms gaan ze ongewild eigenlijk - plegen dus zelfmoord -!

Ze hebben het er zelfs soms ook voor over, om de andere overgebleven vrienden en familie verdriet te doen, door ZWIJGZAAM in hun GRAF te gaan liggen en laten zich door er verdrietige onbegrijpende naasten begraven, omdat het toch niet GEHOORD wordt hn stem. Ze krijgen nit zo een MEERDERHEID!

Waarom blijft de RAAD maar TEGEN openheid opboxen en laat zo de bevolkings aantallen maar dalen?

Kom NIET met er wordt ook gepest of iets dergelijks of met er zijn toch ook al mensen voor dat tegen te gaan. Mensen zouden nog BETER tgen pesten kunnen of LANGER er tegen kunnen, zodat ze misschien toch wel BLIJVEN, als alles niet zo on-everedig TEGEN zou VALLEN voor velen in de Koningkrijken. Er zou wel meer bevolking overblijven anders! Het gepest komt vaak k nog door diezelfse soortige mensen zoals gekozen door de meerderheid, die uiteindelijk OVERGEBLEVEN die het zo doelbewust slim spelen. Zo kweek je het onbegrip van de Raad die t vaak maar BLIJFT zwijgen!

Raad zou het voorbeeld moeten geven en zou moeten werk aan bevolkingsgroei, JUIST door OPENHEID en POSITIEVE communicatie!

Dit schrijf ik om Linda's betoog nog een wat kracht bij te zetten als een van de overgeblevenen. Het is echt HOOGST NOODZAKELIJK dat men dat beter gaat beseffen, doe ook je voordeel ermee, ook de ander partijen

GA er VOOR >>>>> de openheid is de SLEUTEL voorlopig......

>>>>>>> want een GOED bestuur zit hier ECHT bijna nit niet in de Raad dat is totaal bijna......

ONMOGELIJK!!!

........maar zij die mensen door ons wat meer uitgelegd, hebben het WL voor het zeggen, in elke Raad weer. Namelijk voor ze in de Raad komen of tijdens en erna,,doen ze NET of ze zo aardig en gezellig zijn en maken zo juist reclame voor hun eigen gewin, kijk eens hoe gegezellig we kunnen wezen met vrouwen en wijn, dat als DEKMANTEL voor hoe ze in de Raad vaak werkelijk zijn(d rat voor ogen voor anderen) vooral in de herbergen en op de lokkerttjes gezellige rp's en topics, natuurlijk ook voor hun eigen pleziertjes voort te kunnen zetten, te doen wat ze maar willen!

Lt wel! In de herberg oh zo gezellig en lekker fijn leuk of lekker op msn, lekker van ..., gelijk als beesten net als een lagerstaand gewoon iemand of ze mogen zelfs erger en in de Raad fijn iemand een RAT voor ogen draaien en hun ZIN doordrijven, dat is een geliefde gedachte bij velen die later in de Raad komen of zijn of waren, dus vaak een feit, vooral velen ervan die komen uit de GROOTSTE, middelste partijen met vaak samen de MEESTE zetels = meeste stemmen, om die onpopulaire BESLUITEN te laten bestaan of er als nog in te brengen NIEUW besluiten te rechtvaardigen. Ze hadden toch de meeste stemmen, voor wie er wl eens af en toe naar vraagd als reden.

Ze roepen hard m met onder andere we moeten het WETBOEK herschrijven onwetend en zelfs de wetenden of wel de openheid willende(door zetel tekort hebben die GEEN stem) en ze roep vaak ook onder anderen die wet moet worden aangepast = we moeten nog meer en makkelijk ONSZELF voortbewegen en verrijken. Mogelijk vaak door het duurt toch maar n termijn dan komen er weer nieuwe ronde dus nieuwe kansen.

Vind men het nu nog gek dat steeds meer mensen zwijgzaam de koningkrijken verlaten? Omdat er is gn SPELT tussen te krijgen of het blijft terugkomen door er geen betere spelregels komen. De rp adel blijft die werkelijke spelregels maar blijven kunnen omzeilen. Ze verzinnen gewoon een nieuwe WET of ORGANSATIE, zoals voorgangers denk aan HEK en AID LEENHEER/DAME en welke verzinsels nog meer!

HOE krijg je dat veranderd? Door altijd te GAAN stemmen en niet je laten wegjagen en GOED en SLIM te stemmen, BOVENAL niet zo de gezelligheid en geborgenheid oa, perc altijd te moeten blijven volgen,............

_ geek

toch maar even de aanleiding van linda erbij geen pvo-er trouwens gewoon wel goed gezien van haar:

Jonkvrouwlinda schreef:Linda heeft hier lang stilletjes rond gewaard, continue afvragend of zij ook even een woordje zal reppen hierover. Naar lang wikken en wegen wil ze toch even iets kwijt.

Ik kan me nu best voorstellen dat men, 'bewust' de balasting ontduikt. Aangezien vele burgers niet eens weten waarvoor dit precies gebruikt word. Waarvoor zou je, je hard verdiende centen dan afstaan?
    Logisch nadenkend, ga ik maar van uit dat het ter bevordering is van het welzijn van het Rijk en daar mee het welzijn van de burger van Holland. Ik gebruik hier even het woord burger in de breedste zin, aangezien ik daar iedere inwoner van holland mee bedoel. En daarom zal ik met plezier, ja met plezier een taxs af afstaan. Het helpt niet aleen je zelf, maar ook je naaste.

Nu ik hier zo her en der een woord opvang, vraag ik me in sommige gevallen af of het wel ter bevordering is van het welzijn van de burger, en dat kan de bedoeling niet zijn, want zonder burger is er geen rijk. Ik blijf gewoon betalen, omdat ik het zie als een noodzakelijk kwaad, maar het vertrouwen dat je centen op de juiste manier gebruikt worden, zal door bepaalde acties zeker geschaad worden, wat mensen er toe doen kunnen besluiten, de tax aan hun laars te lappen. Wil men dat berijken? Dan moeten de hoge Heren en Dames vooral zo door gaan. Want als de burger zijn beurs niet open wil trekken, trekt ie zijn beurs niet open. En wat voor wet er ook voor is, hij zal er lak aan hebben en uiteindelijk gewoon 'verdwijnen'. Als er te veel op deze dingen gehamerd word, verdwijnt de burger, en daar mee het rijk. Een visieuse cirkel geraak je dan. Ik ben hier nog maar pas, maar heb vernomen in de wandelgangen dat de bevolkingsaantallen nog niet zo heel lang geleden niet al te best waren, ik zie hier nu dingen gebeuren en denk alleen maar, gaat men nu weer de zelfde fout begaan? Want op deze manier gooi je je eigen glazen in.
    Kan alleen maar zeggen: 'Succes ermee!'

Laatst aangepast door myanne op 4/1/2010, 20:38; in totaal 1 keer bewerkt
    myanne

Aantal berichten : 26
    Leeftijd : 116
    Registration date : 02-10-08

reactie op mijn topicpost (ook als hoe het werkt oa op forum)

Bericht  myanne op 4/1/2010, 20:30

reactie op mijn topicpost (ook als hoe het werkt oa op forum)

Anesha schreef: Om even op je post te reageren Myanne:

Ik dacht dat dit een topic over belastingen was en geen topic om je PvO propaganda te verspreiden?

En dan om een korte reactie te geven. De PvO zit al maanden in de raad, waarom is er dan geen enkele verandering te zien? Oh en kom niet af met we hebben steeds maar twee zetels, vorige periode zaten er maar twee partijen en nog is de situatie hetzelfde.... Rolling Eyes

En dat eeuwige gezeur over families, als je daar echt zo sterk in bent, moet je zelf ook niet een familie gaan zitten zeg... Rolling Eyes

Heb je het niet goed gelezen? Ik weet wel dat je ster bent in ontzenuwen van alles dat is precies de kracht of macht of wat dan ook, waar ik over spreek, dat bedoel ik nu precies! Bedankt, voor een goed voorbeeld die er ook bij hoort, fijn alles vervormen of anders uitleggen dan ik werkelijk zeg. Er zijn altijd wel volgelingen voor jou groep Anesh trouwens. Ik noem btw meer partijen, dus een algemene uitleg, dus je vergis je! Ik weet zeker dat de partij waar je op stem precies hun voordeel haalt uit welke dingen ik verklap, dus wie heeft hier nu precies voordeel aan? niet de PvO. Die wijsheiden zijn al gebruikt geweest door PvO dat laat Niek hierboven met praten over wat hij al aankaarten goed zien, he Anesha?

Die hebben wij dus niet meer zo nodig. Die weten we al. Dus zijn niet nieuw en zo ook niet als PvO propeganda bedoeld meer uitleg aan anderen, die jij zo graag niet wil zien en weer anderen wil doen geloven kan je zelf dus zieltjes mee winnen oa lijkt me.

(misschien kan je hier iets uit leren lol)
    rombout

Aantal berichten : 68
    Leeftijd : 31
    Registration date : 08-07-09

Re: Zetel- of Stemwijsheidjes ea pvo-wijsheidjes(aanleiding,de belasting topic)

Bericht  rombout op 4/1/2010, 23:46

myanne openheid is onmogelijk er zijn geheimen nodig om rovers en plunderaars en rijke handelaars af te houden om zich niet enorm te verrijken ten koste van de bevolking
    en er komt veel meer openheid ook waar die gelden naar toe gaan en het kost ook enorm veel geld om Holland draait te houden en dat raadslieden gewoon hun werk kunnen doen
    en die belasting is gewoon nodig
    en als iemand niet die betaald kunnen wij als raad zijnde niks aan doen dan alleen maar straffen uit delen en brieven schijven maar ik hoop het begrip te hebben van alle burgers in Holland om hun belasting te betalen en gewoon mee te doen in de grote stroom terwijl ik weet dat dat juist zeer moeilijk is.
    dus myanne als jij nou die burgers weet te bereiken en kan uit leggen waarom die belasting om nodig is of naar een van de raadsleen van de pvo door stuurt dan kunnen wij helpen maar meer openheid of minder belasting onmogelijk

Gesponsorde inhoud

Re: Zetel- of Stemwijsheidjes ea pvo-wijsheidjes(aanleiding,de belasting topic)

Bericht  Gesponsorde inhoud

Het is nu 19/11/2017, 09:30