Partij van Oranje

Bezoek Lijsttrekker Hollands Glorie

Deel

Lelie HG
    Gast

Bezoek Lijsttrekker Hollands Glorie

Bericht  Lelie HG op 1/7/2012, 12:18

Lelie ridder Rik's dochter, in de volksmond beter bekent als Lilly Riderikes komt het partijgebouw van Partij van Oranje binnen. Ze wil graag kennis maken met deze politieke partij die een aantal oud leden van Hollands Glorie aan zijn gelederen heeft toegevoegd. Ze snapt het wel, Hollands Glorie heeft een turbulente tijd gehad, en het enthousiasme van de leden is niet altijd bevorderlijk voor hun communicatie.

Lilly kijkt eens rond, ze ziet een bordje bezoekers graag melden in de bezoekersruimte, dus volgt ze de pijlen en komt in de bezoekersruimte aan.
    Partij van Oranje, lijsttrekker vrouwe Troel, woordvoerder heer Gautran?, probeert ze in haar hoofd de kennis op een rijtje te zetten. Dan gaat ze een moment zitten en kijkt rond. Ze is benieuwd hoe gastvrij PvO is, aangezien ze geen loket of iets dergelijks ziet om zich te melden.

Al gauw ziet ze iemand lopen die ze aanschiet.

Gegroet, weet u misschien of de lijsttrekker of woordvoerder van Partij van Oranje te spreken is?
    niekhzm
    Partijvoorzitter
    Partijvoorzitter

Aantal berichten : 3080
    Leeftijd : 29
    Registration date : 16-04-08

Re: Bezoek Lijsttrekker Hollands Glorie

Bericht  niekhzm op 1/7/2012, 12:33

Ziet een bekend gezicht en gata er op af

Goededag.
    Ik ben bespreekbaar. Ik ben de voorzitter. Of u moet alleen de lijstrekker of woordvoerder willen spreken <)

Lelie HG
    Gast

Bericht  Lelie HG op 1/7/2012, 14:10

Heer Niekhzm is het die ze aanspreekt. Hij stelt zich voor als de voorzitter, dat is ook goed.

Nogmaals gegroet heer Niekzhm, dank u dat u tijd voor mij vrij wilt maken. Ik vroeg naar de lijsttrekker of woordvoerder omdat mijn vragen de komende verkiezingen betreffen. Maar als voorzitter weet u daar ook genoeg vanaf.

Zoals u misschien al te horen hebt gekregen of ergens gelezen hebt ben ik op dit moment lijsttrekker van Hollands Glorie. En in die hoedanigheid wil ik ook contacten leggen.

Zodanig heb ook een vraagje over de komende verkiezingen. In Hollands Glorie is het plan opgevat om langs de steden te reizen en binnen de herbergen discussies aan te gaan over programma onderdelen. De bevolking van de betreffende stad mag de discussie onderwerpen aandragen. Graag zouden we dit doen in samenwerking met de andere partijen zodat de bevolking de verschillende meningen hoort.

Is uw partij geďnteresseerd in een dergelijke aanpak in de verkiezingstijd?
    niekhzm
    Partijvoorzitter
    Partijvoorzitter

Bericht  niekhzm op 2/7/2012, 09:49

Nogmaals gegroet heer Niekzhm, dank u dat u tijd voor mij vrij wilt maken. Ik vroeg naar de lijsttrekker of woordvoerder omdat mijn vragen de komende verkiezingen betreffen. Maar als voorzitter weet u daar ook genoeg vanaf.

Zoals u misschien al te horen hebt gekregen of ergens gelezen hebt ben ik op dit moment lijsttrekker van Hollands Glorie. En in die hoedanigheid wil ik ook contacten leggen.

Zodanig heb ook een vraagje over de komende verkiezingen. In Hollands Glorie is het plan opgevat om langs de steden te reizen en binnen de herbergen discussies aan te gaan over programma onderdelen. De bevolking van de betreffende stad mag de discussie onderwerpen aandragen. Graag zouden we dit doen in samenwerking met de andere partijen zodat de bevolking de verschillende meningen hoort.

Is uw partij geďnteresseerd in een dergelijke aanpak in de verkiezingstijd?

Wij hebben daar geen problemen mee. Alleen er kleven nadelen aan. Eeen herberg is vrij klein. 8 plaatsen. Als daar meerdere mensen van partijen zitten heeft het idee vrij weinig effect. WIj voeren campagne door gesprekken aan te gaan, via forum en via herbergen normaal. Maar die laaste heeft nadelen.

Lelie HG
    Gast

Bericht  Lelie HG op 2/7/2012, 14:36

Wij hebben daar geen problemen mee. Alleen er kleven nadelen aan. Eeen herberg is vrij klein. 8 plaatsen. Als daar meerdere mensen van partijen zitten heeft het idee vrij weinig effect. WIj voeren campagne door gesprekken aan te gaan, via forum en via herbergen normaal. Maar die laaste heeft nadelen.

Een herberg is vrij klein, daarin heeft u gelijk, 8 plaatsen minimaal. In sommige steden zijn er herbergen met tien plaatsen.

Daar gaan iedere keer 3 of 4 plaatsen af, afhankelijk van het aantal partijen dat mee doet. Dat brengt op 4 tot 7 plaatsen voor discussianten. Daarnaast kunnen we een verslag van de avond posten op het forum. Maar als er een beetje doorstroom is dan kan het goed. En bovendien is het vakantietijd dus de herbergen zullen niet heel vol zitten.
    niekhzm
    Partijvoorzitter
    Partijvoorzitter

Bericht  niekhzm op 2/7/2012, 16:21

Mee eens, maar we kunnen inderdaad gaan kijken erna

Lelie HG
    Gast

Bericht  Lelie HG op 2/7/2012, 23:13

Dan is het denk ik het verstandigst om u dit voorstel met de partij te laten bespreken. Zodat ik we er over ongeveer een week erop terug kunnen komen en kijken of het inderdaad haalbaar is en op welke manier we het het best in het vat kunnen gieten. Denkt u ook niet?

Lelie HG
    Gast

Bericht  Lelie HG op 11/7/2012, 20:36

Gegroet aanwezigen.

Ik kom horen wat de mening van PvO aangaande een gezamenlijke rondreis campagne is.
    Troel
    Lid van de Partij van Oranje

Aantal berichten : 151
    Leeftijd : 35
    Registration date : 10-05-12

Bericht  Troel op 11/7/2012, 20:44

Ik ben Havenmeester in Leiden, derhalve heb ik geen mogelijkheid om rond te reizen Happy

niekhzm
    Partijvoorzitter
    Partijvoorzitter

Bericht  niekhzm op 12/7/2012, 09:21

OOk ik zit mert een probleem vanwege verbondenheid aan Leiden, reden daarvoor is een lopende handelsdeal.
    Gautran

Aantal berichten : 1655
    Leeftijd : 22
    Registration date : 11-07-09

Bericht  Gautran op 12/7/2012, 19:24

Ik zie er niets in. Wij hebben in elke stad wel een lid die uitleg zal verschaffen aan de burgers indien dat nodig is. Toch bedankt voor het aanbod.

Lelie HG
    Gast

Bericht  Lelie HG op 12/7/2012, 23:45

Bedankt voor uw antwoorden. Ik hoop u te zien op de reis door Holland.

Dan heb ik nu nog een vraag betreffende de duifjes die zullen vliegen voor de verkiezingen.
    Kunt u mij een lijst geven van de leden van uw partij zodat deze geen duifje van Hollands Glorie hoeven te gaan verzorgen?
    En is er 1 persoon aan wie ik wel zo'n duif kan sturen, zodat uw partij wel op de hoogte is van het bericht?
    Ik kan mij zo voorstellen dat dat een heleboel ergernis scheelt.
    Rivosk

Aantal berichten : 514
    Leeftijd : 33
    Registration date : 21-04-12

Bericht  Rivosk op 13/7/2012, 00:11

Ik ontvang wel altijd graag fanmail.
    Ook van andere partijen. (Ik ben altijd graag op de hoogte van welke teksten zij versturen) Wink

Lelie HG
    Gast

Bericht  Lelie HG op 13/7/2012, 15:55

Heer Rivosk! Goed u weer te zien... en ik ben blij dat u nog wat meepraat in de politiek. Hoewel ik liever zou hebben dat u nog bij HG rondloopt. Hoe gaat het u?
    Gautran

Aantal berichten : 1655
    Leeftijd : 22
    Registration date : 11-07-09

Bericht  Gautran op 13/7/2012, 17:17

U mag mij ook een briefje sturen. Volgens mij wilt elk lid van de PvO dit wel. Stuurt u dus maar naar wie u wilt. Diegene die geen briefjes willen staan vermeld in het topic in het Graafschappelijk forum.

Lelie HG
    Gast

Bericht  Lelie HG op 14/7/2012, 21:06

Dank u voor het antwoord. Ik zou het vervelend vinden achteraf te horen dat er mensen geen brief willen.

Gesponsorde inhoud

Bericht  Gesponsorde inhoud

Het is nu 19/11/2017, 09:34